Denna bloggen kommer att innehålla vardagliga händelser och allt ifrån största lycka till djupaste sorg.

måndag 18 april 2011

Mat i normala mängder kanske

Igår va ju en händelserik dag på alla sätt :) Va som planerat hos Bexan o hälsade på o denna ljuvliga Elias är ju så otroligt söt så man smälter nästan när man tittar på honom. Marie o Tessan va ju oxå där så det fikades o pratades en massa som vanligt. O givetvis får jag ju inte glömma Simon som Elli la beslag på som vanligt efter att hon släppt mammas byxor???? o vågade gå längre än 5 cm ifrån mig :) När vi kom hem igen så hamnade vi hos Linda o barnen o precis efter vi kommit så traskade Elin o Frida in i trädgården med sina barn :) O må tro att Elin va lycklig över att Frida va hemma igen, haha hon lyste nog starkare än solen.
O så kom då middagen :) ojojoj inte bra, jag åt o åt o åt, det va sååå gott så det gick liksom inte att sluta äta, sen mådde jag ju därefter sen. Ska ALDRIG mer göra om det, tänkte att det skulle hjälpa att gå runt hejan en runda...............det gjorde det inte, kunde inte röra mig knappt på kvällen sen!!! Men en härlig runda va det ju ändå, haha måste sett kul ut för dom som mötte oss. Vi var liksom 11 st i en egen karavan :) runt. Livet i byn är nu nästan helt perfekt :)

Ha en toppen dag i solen så hörs vi kanske snart. Pözz Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar