Denna bloggen kommer att innehålla vardagliga händelser och allt ifrån största lycka till djupaste sorg.

lördag 16 april 2011

Mitt vanliga liv i en nyare version........eller nåt!!!!

Har nog hänt en del sen sist tror jag bestämt. Separerat från Ellis pappa o bor numera i en lägenhet vilket jag aldrig ens skulle drömma om att göra för något år sedan. Men allt kan hända när man minst anar heter det visst. Inte det lättaste jag gjort vill jag lova men tyvärr nödvändigt. Ibland måste man välja o faktiskt så valde jag mig. Inget som brukar hända, för alla andra har alltid gått först så känslan var o är fortfarande märklig. Trots mångas förtret så mår jag bra o jag är verkligen på rätt väg igen känner jag o visst finns sorgen över att inte tagit sig hit med den personen man älskat i så många år det förnekar jag inte, 15 år är länge när det handlar om halva ens liv. Men har ju mer än halva kvar (hoppas jag). O det allra viktigaste i mitt liv följer ju med på bådas nya resor i livet. Så vi får väl se vart det bär hän :)
Dock väldigt tomt utan alla mina djur runt mig, men kaninerna kommer ner snart o kan garantera att det kommer bli byns mest bortskämda husdjur. Hästarna kommer vi ta hem till Elin så det blir ju inte värst långt att gå dit heller. Tessla stannar på gården o Vår älskade Holley har fått komma till morfar Lennart i himlen eftersom hon var så gammal så blev alla förändringar bara negativt för henne o det är inte rättvist.
Men som sagt livet går vidare. O det jag kan säga om det är väldigt enkelt trots allt ...........................BRING IT ON!!!!!!!

Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar